راهنمای هدیه تعطیلات 2021: 12 ایده سفارشی هدیه

باورش سخت است که فصل خرید تعطیلات در حال حاضر در راه است! من در چند هفته گذشته انتخاب ایده های هدیه خود را انتخاب کرده ام و امروز بسیار هیجان زده هستم که اولین راهنمای هدیه خود را با همه شما به اشتراک بگذارم.

در ابتدا جمع بندی گزینه های سفارشی هدیه ما است. از یک ست کارت یادداشت تزئینی گوش ماهی، تا یک سویشرت با حروف یقه سفارشی، تا یک کتاب سفارشی برای بچه‌های زندگی‌تان، در اینجا چیزی برای همه چیز وجود دارد.

امیدوارم از مرور انتخاب های من لذت ببرید. منتظر جمع بندی بعدی هدایای مقرون به صرفه ما در این جمعه باشید!


فکر می کنم ایده هدیه دادن لوازم التحریر سفارشی بسیار معنادار است. این یکی از چیزهایی است که معمولاً تا زمانی که به آن فکر نمی کنیم نیاز آن، و آماده بودن لوازم التحریر با طراحی زیبا هر زمان که یک یادداشت “متشکرم” یا “فقط به شما فکر می کنم” ارسال شود، دنیای متفاوتی را ایجاد می کند. من این مجموعه یادداشت از Papier را آنقدر دوست داشتم که در حال جمع آوری محصولات برای راهنمای هدیه امسال بودم که یک مجموعه برای خودم سفارش دادم!

PS Papier در حال حاضر با 15٪ تخفیف برای همه چیز فروش دارد! پایان روز امروز 3 نوامبر به پایان می رسد.

به اوج برگرد


حروف شکسته روی این سویشرت بسیار زیبا و شیک است. این یک هدیه همه کاره برای هر کسی در لیست شماست! این برای بچه‌ها هم صدق می‌کند – آنها یک گرمکن به اندازه کودک نوپا نیز ارائه می‌کنند.

به اوج برگرد


من و جو چند تا از این زیپ‌های بالا داریم و دوستشان داریم. آنها برای حمل و نقل شانس و انتها بسیار مفید هستند (و همچنین یک خواربار خواربار واقعاً محکم هم درست کنید!).

قیمت 31 دلار با 8 دلار اضافی برای مونوگرام است. اما اگر امروز سفارش دهید، می‌توانید از مزیت فروش فعلی Lands’ End استفاده کنید—کیف رنگ آبی که در تصویر بالا آمده است نصف شده است!

به اوج برگرد


این فرش سفارشی برای هر کسی که اخیرا نقل مکان کرده یا به دنبال تازه کردن ورودی خود است، یک هدیه عالی خواهد بود. این در چند سبک مختلف می آید، بنابراین مطمئن شوید که گزینه های موجود در فروشگاه Etsy را مرور کنید! و در حال حاضر با 15٪ تخفیف در فروش است.

به اوج برگرد


شما نمی توانید با یک دستبند با روکش طلا اشتباه کنید، و من دوست دارم که می توانید مهره های این دستبند را با نام هدیه دهنده خود یا یک جمله کوتاه شخصی سازی کنید.

به اوج برگرد


این مدادهای سفارشی یک هدیه عالی برای یک بچه در زندگی شما یا یک جوراب ساق بلند برای هر کسی خواهد بود! آنها در طیف گسترده ای از رنگ های مختلف هستند و در حال حاضر 15٪ تخفیف دارند!

به اوج برگرد


این قاب گوشی در چهارده رنگ و متناسب با تعدادی گوشی مختلف عرضه می شود. در این فصل تعطیلات، شخصیت و محافظت را هدیه دهید.

به اوج برگرد


Birdie کاملاً عاشق این اسب پر شده است. این فروشگاه Etsy چندین گزینه رنگ را ارائه می دهد تا بتوانید آن را دقیقاً همانطور که می خواهید سفارشی کنید!

به اوج برگرد


این ست از آن دسته هدایای کلاسیکی است که هرگز شما را به بیراهه نمی کشاند. همه می توانند از مجموعه کیف های مسافرتی با کیفیتی استفاده کنند، چه برای یک سفر یک هفته ای یا تعطیلات آخر هفته با خانواده. گزینه monogramming یک لمس واقعاً خاص را اضافه می کند.

به اوج برگرد


این کتاب شیرین ترین هدیه برای بچه های زندگی شما خواهد بود. این کتاب با نام دلخواه شما بر روی جلد و در هر صفحه چاپ خواهد شد. زمان داستان بسیار معنادارتر می شود.

به اوج برگرد


چه منعکس کننده خانه فعلی هدیه گیرنده شما باشد و چه خانه دوران کودکی آنها، این پرتره متقاطع سفارشی چنین هدیه متفکرانه ای خواهد بود.

به اوج برگرد


مدتی است که چشمم به یک کت لحاف دست ساز است. این یک کالای پوشاک به زیبایی منحصر به فرد است و Etsy مجموعه ای از گزینه های محصول را از سازندگان واقعاً با استعداد ارائه می دهد.

به اوج برگرد


یادداشت ویرایشگر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب و کار استفاده می کند. سوالی دارید یا می خواهید در مورد نحوه استفاده از پیوندهای وابسته بیشتر بدانید؟ به ما ایمیل بزنید