اکتبر 2021 موضوع: چرا خلاقیت اهمیت دارد

اکتبر 2021 موضوع: چرا خلاقیت اهمیت دارد |  عقل و لذت

پس از شلوغی تابستان و شروع سال تحصیلی برای بسیاری ، اکتبر زمانی است که سرعت کاهش می یابد. این یک ماه است که می توانیم از تغییر فصل لذت ببریم و امیدواریم از فضای مورد نیاز خود به زندگی خود دعوت کنیم.

این ماه در Wit & Delight ، ما در حال بررسی موضوع خلاقیت هستیم. من شروع به نگاه به درون کرده ام تا بتوانم از آنچه که بدن و ذهنم است مطلع شوم احساس کردن مثل زمانی که خلاق هستم متوجه شده ام که وقتی در چنین فضایی هستم احساس متفاوتی را تجربه می کنم. این شبیه بخش کوچکتر من است. سهولت وجود دارد من سعی کرده ام روزهای خود را در جایی پرورش دهم که بتوانم در این شیوه های خلاقانه غوطه ور شوم ، حتی اگر فقط چند دقیقه در یک زمان.

یکی از راههای کوچکی که اواخر خلاقیت را تمرین کرده ام ، با پسرم ، آگوست است. روی یک تکه کاغذ خالی ، او یک خط ساده یا شکل انتزاعی ترسیم می کند – هر چیزی را که دوست دارد روی کاغذ بیاورد – و آن را به یک شی یا صحنه تبدیل می کنم. او از این روند لذت می برد (من هم همینطور) و به او می آموزد که اگر کمی آزمایش کنید ، هر چیز انتزاعی می تواند به چیزی معنی دار تبدیل شود. این نوع تمرینات می تواند به ما کمک کند کمی متفاوت به محیط اطراف خود نگاه کنیم. آنها می توانند به ما کمک کنند شروع به دیدن امکاناتی کنیم که قبلاً وجود نداشت.

هر کس به شیوه منحصر به فرد خود خلاق است احساس خلاقیت چیزی است که از طریق تمرین ملایم ایجاد می شود. این چیزی نیست که نیاز به سفتی یا اجبار داشته باشد.

گاهی اوقات افراد تصور می کنند که در نظر گرفتن خلاقیت مشروط به داشتن یک حرفه خلاق است ، اما این درست نیست. این که آیا از طریق طراحی ، چیدمان مجدد مبلمان در خانه ، تزئین گل در گلدان یا کنار هم انداختن غذا در دوشنبه شب ، احساس خلاقیت می کنید ، هر کس به شیوه منحصر به فرد خود خلاق است. احساس خلاقیت چیزی است که با تمرین ملایم ایجاد می شود. این چیزی نیست که نیاز به سفتی یا اجبار داشته باشد.

در این ماه ، از شما دعوت می کنم لحظاتی را تنظیم کنید که احساس تخیل و امکان را برای خود تجربه می کنید. آن زمانها چه می کنید؟ در اطراف شما چه خبر است؟ چگونه می توانید آن تجربیات خلاقانه را بیشتر برای خود پرورش دهید؟

در اکتبر امسال ، همکاران ما در مورد یافتن پذیرش خود از طریق خلاقیت و نحوه تصمیم گیری در مورد آثار هنری که خانه شما را تکمیل می کند ، خواهند نوشت. من خواسته های خلاقیت مورد علاقه خود را به اشتراک می گذارم ، به علاوه نگاهی به برنامه های طراحی ما برای سرسرا (سابقاً اتاق موسیقی). منتظر این و موارد دیگر در طول ماه پیش رو باشید!

هنگامی که زندگی بسیار طاقت فرسا می شود ، جستجوی خلاقیت می تواند کمی آرامش ، کمی تکه آزادی را برای شما ایجاد کند. این همان چیزی است که من متوجه می شوم تمرین برای من انجام داده است. خلاقیت در بهترین حالت به شما کمک می کند تا با کارهایی که در حال انجام آن هستید درگیر شوید و در زندگی روزمره کمی لذت ببرید. چه چیز شیرینی است که به زندگی ما القا می شود.

با تکنیک های منحصر به فرد W&D از فناوری خود استفاده کنید

برای دریافت خبرنامه این ماه برای تلفن و رایانه خود ، در خبرنامه ما ثبت نام کنید!