ایده های دکوراسیون بهاری خانه برای تازه کردن فضای شما

یادداشت سردبیر: ما این پست را که در ابتدا در آوریل 2021 منتشر شده بود، به اشتراک می گذاریم تا الهام بخش کسانی باشد که هوس تجدید طراحی فصلی دارند. در زیر هشت ایده دکور خانه بهاری را خواهید دید که به شما در انجام این کار کمک می کند.


اگر شما هم مثل من هستید، زمستان میل دارد که شما را یکسری کند. وقتی بهار فرا می رسد، من از گذراندن زمان بیشتری در خارج از خانه (بدون اینکه در لایه های زیر چشمانم قرار بگیرم)، هوس بیرون رفتن های اجتماعی بیشتری دارم، و مشتاق باز کردن پنجره ها و استقبال از هوای تازه به خانه ام هستم.

شاید شما دوست من همین احساس را داشته باشید. شاید شما هم به دنبال تغییر فصلی هستید – در درون خودتان، روابطتان، روال‌هایتان، و خانه.

امروز هشت ایده دکوراسیون بهاری خانه را به اشتراک می گذارم که به فضای شما طراوت فصلی می بخشد.

بودجه‌پسند نام بازی در اینجا است، با برخی از ایده‌ها حداقل بودجه و برخی دیگر صرفاً به خلاقیت نیاز دارند. برو، یکی دو تا از آنها را برای خودت امتحان کن!

اگر ایده دیگری برای دکوراسیون بهاری خانه دارید، خوشحال می شوم آن ها را در نظرات بشنوم.

1. چند پارچه را عوض کنید.

حذف یک یا دو پارچه یکی از راه‌های ایجاد تفاوت در هنگام گذار به بهار است، هم از نظر تغییر بصری و هم افزایش راحتی در هوای گرم‌تر.

پارچه‌های سبک‌تر مانند کتان و نخی در بهار و تابستان دوستان شما خواهند بود و هیچ ایده‌ای برای اینکه چگونه می‌توانید منسوجات خود را برای این فصل به روز کنید، کم نیست. در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

  • بالش‌های تزئینی را در پارچه‌های سنگین‌تر مانند مخمل و پشم با بالش‌های سبک‌تر مانند کتان یا پنبه عوض کنید. این بالش 30 دلاری از Target یک گزینه دوست داشتنی است!
  • پرده‌های ضخیم و مات را با پرده‌های پارچه‌ای سبک و گازدار (ایده‌آل برای ورود آن نسیم‌های خنک تابستانی) جایگزین کنید.
  • یک روکش کتان را روی مبل یا صندلی موجود قرار دهید.
  • لحاف سنگین خود را با لحاف یا لحاف سبک تر جایگزین کنید.

2. با من بگویید: گیاهان را اضافه کنید!

آه، گیاهان ما آنها را در اینجا در W&D دوست داریم، هم به دلیل ظاهرشان و هم به دلیل لذت و تسکین استرس ناشی از تماشای شکوفایی آنها. بهار نشان دهنده شروع فصل رشد این زیبایی های داخلی است، بنابراین می توانم بگویم که این زمان ایده آلی برای اضافه کردن یک دوست گیاهی دیگر (یا تعداد کمی) به خانه شما است.

اگر به حداکثر توان خود برای گیاهانی که هست هستید، در نظر بگیرید که به جوجه های فعلی خود با تغییر مکان آنها در خانه خود (البته با توجه به نیازهای نوری آنها) یا در صورت تمایل آنها را در یک گلدان تازه تازه کنید. در بازار برای خاک جدید و کمی فضای اضافی برای رشد.

3. فرش(های) خود را عوض کنید.

یک فرش این توانایی را دارد که کل ظاهر اتاق شما را به گونه ای که یک فضا را قاب بندی می کند و زمینه سازی می کند، تغییر دهد. در حالی که من به هیچ وجه پیشنهاد نمی‌کنم هر فرش خانه‌تان را با تغییر هر فصل جایگزین کنید، چند راه وجود دارد که می‌توانید از فرش‌ها برای تأثیرگذاری در فصل بهار استفاده کنید:

  • فرش های خود را از اتاقی به اتاق دیگر عوض کنید، فرش اتاق نشیمن را در اتاق خواب امتحان کنید و بالعکس. هیچ تعهد مالی در اینجا مورد نیاز نیست – فقط چند قطره عرق احتمالاً از همه جابجایی مبلمان جمع می شود.
  • اگر فرشی طرح‌دار در فضایی دارید و هوس چیز ساده‌تری دارید، بهار می‌تواند زمان مناسبی برای جایگزینی آن با گزینه‌ای همه‌کاره و خنثی مانند فرش سیزال یا جوت باشد.
  • در نظر داشته باشید که یک فرش را برای ماه‌های گرم‌تر پیش رو به طور کامل بردارید. (در صورت تغییر نظر، همیشه می توانید آن را برگردانید!) یا اگر در اتاق خاصی فرش های چند لایه دارید، فرش بالایی را بردارید و اجازه دهید فرش پایینی خود به خود بدرخشد.

4. یک اثر هنری اضافه کنید.

در حالی که قطعا وجود دارد نه باید هر اثر هنری را که دارید با تغییر فصل عوض کنید، همچنین آوردن یک اثر جدید که شما را به یاد بهار می اندازد، ضرری ندارد. فرقی نمی‌کند این قطعه‌ای باشد که از یک هنرمند محلی می‌خرید، یا دست دوم را از فروشگاه‌های دست دوم یا بازار می‌خرید، یا خودتان کاردستی می‌کنید، راه‌های زیادی برای آوردن یک تکه آب نبات چشمی تازه به دیوارهایتان وجود دارد.

اگر و زمانی که این هنر جدید را وارد کردید، آیا می‌توانم پیشنهاد کنم آن را در مکانی که اغلب در حین انجام کارهای روزمره خود از آن عبور می‌کنید آویزان کنید؟ به این ترتیب بیشترین لذت ممکن را از آن خواهید برد.

5. به ورودی خود تجدید نظر کنید.

همانطور که فصول تغییر می کند – به ویژه برای ما که در مکان هایی با چهار فصل متمایز زندگی می کنیم – نیازهای ما به ورودی نیز تغییر می کند. قفسه‌های کت برای آویزان کردن لباس‌های حجیم زمستانی کمتر ضروری می‌شوند، وقتی از در عبور می‌کنیم، دیگر نیازی به زیراندازهای ضخیم برای جمع‌آوری چکمه‌های نمکی و برفی نیست، و سطل‌های جمع‌آوری کلاه و دستکش از اهمیت کمتری برخوردار می‌شوند.

نیازی نیست این بقایای زمستان را در تمام بهار و تابستان در ورودی نگه دارید. در عوض، کت‌ها و اکسسوری‌های زمستانی خود را دور از چشم‌ها، دور از ذهن نگه دارید و آن‌ها را با ژاکت‌های سبک‌تر، کلاه بیسبال و یک یا دو چتر برای روزهای بارانی اجتناب‌ناپذیر جایگزین کنید. حصیر ضخیم در را نیز دور نگه دارید و در عوض آن را با یک فرش نازک تر و تزئینی جایگزین کنید (اگر این قسمت از کوچه شماست. و در بودجه شما).

6. یک قطعه لهجه رنگارنگ بیاورید.

در حالی که زمستان ممکن است به خاطر رنگ‌های خوش خلق و جواهری‌اش شناخته شود، بهار برای رنگ‌های پاستلی و ماه‌های تابستانی که بعد از آن به خاطر لهجه‌های روشن و رنگارنگ‌شان شناخته می‌شود. حتی اگر در قلب شما عاشق رنگ‌های خنثی هستید، در نظر داشته باشید که رنگ‌های کوچکی را در یک قطعه برجسته مانند روبالشی، لامپ، گلدان یا مجموعه‌ای از ظروف شیشه‌ای برای استفاده روزمره بیاورید.

ایده های دکوراسیون بهاری خانه برای تازه کردن فضای شما |  شوخ طبعی و لذت
عکس از طریق @witanddelight_ در اینستاگرام

7. مقداری گل داخل مخلوط بیاورید.

می دانستی که من قصد ندارم به دکوراسیون خانه بهاری اشاره کنم و در مورد آن صحبت نکنم گل ها، درست؟ درست. گل‌ها مانند کره بادام‌زمینی به ژله می‌آیند و من به هیچ وجه آن را نمی‌خواهم.

چند راه آزموده شده و واقعی برای آوردن این زیبایی ها به خانه شما وجود دارد، و من می توانم به شما اطمینان دهم که اگر دوست ندارید، نیازی به کار پرهزینه ای نیست.

  • تلاش خود را در کنار هم قرار دادن ترتیب خود را امتحان کنید. واقعاً هیچ راه درست یا غلطی برای انجام آن وجود ندارد، اما به یاد داشته باشید که تنوع دوست شما در اینجاست! با ارتفاعات مختلف، انواع گل ها و پرکننده ها بازی کنید تا زمانی که چیزی را که دوست دارید بسازید.
  • آیا می خواهید طول عمر بیشتری از گل های خود داشته باشید؟ من تو را می شنوم. اگر اینطور است، گل های خشک را دوست خود در نظر بگیرید. آنها را به صورت آنلاین از فروشگاهی مانند Afloral خریداری کنید یا خودتان آنها را به راحتی خشک کنید.
  • با پذیرایی از یک گلفروشی محلی از خودتان حمایت کنید. گل زردآلو یکی از مورد علاقه های محلی ما است!

8. چیز جدیدی نخرید! در عوض، چند تکه دکور را از یک نقطه به نقطه دیگر منتقل کنید.

همانطور که حدس می‌زنم بسیاری از شما نیز در سرزمین تصمیم‌های خرید مبتنی بر بودجه زندگی می‌کنم. و در حالی که من خوشحالم که هر چند وقت یکبار قطعات جدید را وارد می کنم، می توان گفت که دکور همیشه در بودجه من در ماه مشخص نمی گنجد. وارد: دنیای بازآرایی.

یک اثر هنری موجود را از یک اتاق به اتاق دیگر منتقل کنید. یک لامپ که معمولاً ادعای اقامت در اتاق نشیمن خود را دارد بردارید و آن را برای تغییر به اتاق خواب خود منتقل کنید. سعی کنید دسته ای از کتاب ها را در مکانی جدید قرار دهید، چه روی یک مبلمان متفاوت یا روی زمین که یک گیاه بالای آن قرار دارد.

حتی اگر هیچ چیز دیگری از این لیست برای خانه شما مناسب نیست، من شما را تشویق می کنم که این آخرین ایده را امتحان کنید. و هر کاری که انجام می دهید، خوش بگذره با فرآیند بازآرایی گاهی اوقات یک تغییر جزئی در موقعیت‌یابی، چشم‌انداز به‌روز شده‌ای را ارائه می‌کند که در طول این مدت به دنبال آن بودیم.

توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب و کار استفاده می کند و کمتر به محتوای مارک دار وابسته است. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.