خانه های رنگارنگ و آنچه در مورد هر یک از آنها دوست دارم

تم مارس در Wit & Delight تماماً در مورد لذت تزئین با رنگ در خانه است. می‌خواستم فهرست کوتاهی از افرادی که خانه‌های رنگارنگی طراحی کرده‌اند را جمع‌آوری کنم که هر بار که آن‌ها را می‌بینم خوشحالم می‌کنند. هر یک از این افراد رویکرد متفاوتی برای استفاده از رنگ در طراحی داخلی دارند. چیزهای زیادی وجود دارد که می توانیم از آنها یاد بگیریم.

امروز آنچه را که بیشتر از همه در مورد خانه های رنگارنگی که آنها را زنده کرده اند به اشتراک می گذارم.

1. Gillian Lawlee – @my.life.in.colour

جیلیان از رنگ در سرتاسر خانه خود به شیوه ای بسیار سودمند و آرام استفاده می کند. او مناطق خاصی از علاقه بصری را در هر اتاق برجسته می کند و رنگ هایی را اضافه می کند که با رنگ های خنثی احاطه شده اند. او رنگ های مکمل را به شیوه ای واقعا دوست داشتنی هم بر روی دیوارها و هم در منسوجات در سراسر خانه خود ترکیب می کند. یک ظرافت معمولی و روستایی در استایل او وجود دارد که من کاملاً آن را دوست دارم.

2. لوک ادوارد هال

طرح های لوک رویکرد حداکثری به رنگ را برجسته می کند که تجربه ای همه جانبه را ایجاد می کند. طرح‌های او گواه این است که رنگ‌های جسورانه‌ای که بسیاری از ما ممکن است به‌صورت پراکنده استفاده کنیم، می‌توانند در مقادیر زیاد به شیوه‌ای واقعاً جذاب و لذت‌بخش استفاده شوند. این سبک طراحی داخلی رنگارنگ را می توان در خانه مزرعه دوست داشتنی Cotswolds که او با همسرش، طراح همکارش دانکن کمپبل طراحی کرد، به طور کامل مشاهده کرد.

لوقا دو کتاب زیبا دارد –طراحی گرکو و یک نوع جادو– اگر کنجکاو هستید که بیشتر طرح‌های او را مطالعه کنید و کتابخانه الهام خود را بسازید.

3. بریتنی واتسون جپسن – خانه ای که لارس ساخت

خانه های رنگارنگ و آنچه در مورد هر کدام دوست دارم |  شوخ طبعی و لذت
عکس از طریق خانه ای که لارس ساخت

بریتنی همیشه به طرز ماهرانه ای با رنگ طراحی کرده است، به گونه ای که واقعا برای او و خانواده اش شخصی است. او کار شگفت انگیزی را برای برجسته کردن انرژی و شادی انجام می دهد که می تواند از ترکیب رنگ های خاص حاصل شود. روشی که او رنگ را به گونه‌ای شخصی در خانه‌اش القا می‌کند به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توان از رنگ در بسیاری از رسانه‌ها و برنامه‌ها استفاده کرد – نه فقط با رنگ کردن دیوارها.

اگر به رویکرد او در استفاده از رنگ علاقه دارید، کتاب او را به شدت توصیه می کنم. رنگین کمان را بسازید.

عکس از طریق خانه ای که لارس ساخت

4. بری امری – @designlovefest

چیزی که من در مورد بری بیشتر دوست دارم این است که او یک خلاق واقعی به تمام معناست. من همیشه این را در مورد او تحسین کرده ام. او همیشه در حال رویای چیزی است که در بینش او بسیار منحصر به فرد است. دیدن حرکت او در سراسر کشور و تماشای تکامل او به عنوان یک فرد خلاق در فضای زندگی‌اش بسیار جذاب بوده است. چیزی که من در مورد رویکرد طراحی او الهام‌بخش‌تر می‌بینم این است که چگونه فضاهایی را ایجاد می‌کند که شفابخش هستند و حول آنچه می‌خواهد در آن‌ها انجام دهد طراحی شده‌اند. او اخیرا آشپزخانه خود را بازسازی کرده و نتیجه نهایی فضایی مثبت است ساخته شده است برای خلاقیت و آشپزی

5. با توجه به – قدیمی کاملا نو

دابیتو یکی از اولین افرادی بود که من دنبال کردم و با رنگ‌های تند طراحی کرد. چیزی که بیشتر از همه در مورد سبک طراحی داخلی او دوست دارم رویکرد لایه ای اوست. او با ترکیب رنگ هایی که من هرگز فکر نمی کنم از آنها استفاده کنم می آید و آنها را به این زیبایی اجرا می کند. غریزه طراحی او با من و من متفاوت است همیشه با الهام از پروژه هایی که او به اشتراک می گذارد.

می توانید کتاب دکوراسیون داخلی Dabito را پیش خرید کنید، قدیمی کاملا نو، اینجا!

توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به‌عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب‌وکار و برای اینکه کمتر به محتوای برند وابسته باشد، استفاده می‌کند. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.