لیست بسته بندی آریزونا: 7 قطعه مورد علاقه من

آخر این هفته برای تعطیلات بهاری با بچه ها به آریزونا می رویم! تنها چیز مهمی که در دستور کار است، استراحت و لذت بردن از آفتاب است – چیزی که همه ما به شدت هوس می کنیم.

من تمام هفته قبل از سفرمان روی لیست بسته بندی آریزونا کار می کردم. امروز تعدادی از قطعات مورد علاقه ام را که با خود آورده ام به اشتراک می گذارم. اقلام زیر مجموعه ای از لوازم اصلی را نشان می دهد که من می توانم به راحتی در طول سفرمان آن ها را با هم ترکیب کنم. بسته بندی قطعاتی که به اندازه کافی همه کاره هستند تا چندین بار بپوشند همیشه راه حلی است.

اینها هفت قطعه اصلی در لیست بسته بندی آریزونا من هستند.

1. لباس زعفرانی میل (هدیه)

238 دلار

این لباس روی مایو یا با کلاه و کفش کتانی ست می شود. این همچنین یکی از مواردی است که به من امکان می دهد در زمان غذا تا آنجا که می خواهم بدون نگرانی در مورد احساس نفخ در لباس خود زیاده روی کنم. من احتمالاً این لباس زیبای Mille را نیز به عنوان یک گزینه می‌آورم (تصویر چند عکس زیر)!

2. شورت کمر بلند H&M

20 دلار

من این روزها شورت های گشاد را ترجیح می دهم زیرا متوجه می شوم که در اندام من جذاب تر به نظر می رسند. آنها همچنین یک سبک بسیار متنوع هستند که به راحتی می توان آن را با تاپ، پیراهن دکمه دار و ژاکت ست کرد. من این شورت را اخیرا سفارش دادم و می‌دانم که در این سفر و حتی فراتر از آن یک کالای اصلی عالی خواهند بود.

3. ژاکت پنبه ای ارگانیک Everlane Crew

98 دلار

من برای این سفر یک ژاکت یقه آبی قدیمی بسته بندی می کنم. من این گزینه مشابه از Everlane را نیز دوست دارم. صبح‌ها آن را روی سارافونم می‌پوشم یا با یک تی‌شرت سفید زیر شلوارک می‌پوشم.

4. پیراهن Sézane Tomboy

110 دلار

من در حال بسته بندی یک پیراهن دکمه دار سفید قدیمی هستم. تصویری که در اینجا از Sézane نشان داده شده است، سبک بسیار مشابهی است. من این را در شلوار جین Levi’s 501 می‌اندازم و روی مایو هم می‌پوشم!

5. گوشواره توپی فلزی J. Crew

24 دلار

اینها با همه چیز مطابقت دارند و باعث می شوند هر لباسی بدون تلاش زیاد احساس “تمام شدن” کند. این اواخر همیشه آنها را می پوشیدم!

6. کیف ژاکارد بافت H&M

35 دلار

من این کیف حمل و نقل H&M را برای حمل انواع وسایلی که ممکن است فرزندانم یا من در حین کاوش به آنها نیاز داشته باشند، خریداری کردم. کیفی که من خریدم در حال حاضر موجود نیست، اما من کیف تصویر بالا را نیز دوست دارم!

7. GH Bass Weejuns Whitney Lug Loafer

175 دلار

این کفش ها با همه چیز جور می شوند!! جو آنها را برای کریسمس به من داد و آنها عالی هستند. سبکی که من دارم در حال حاضر در اندازه های محدود موجود است، اما من این گزینه را نیز دوست دارم.

نکته ای در مورد راحتی: متوجه شدم که آنها برای یکی دو ساعت اول پوشیدن ناراحت بودند و سپس به بهترین شکل روی پاهای من قالب زدند.

توجه سردبیر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب و کار استفاده می کند و کمتر به محتوای مارک دار وابسته است. Wit & Delight پشت همه توصیه های محصول است. هنوز درباره این پیوندها یا فرآیند ما سؤالی دارید؟ در صورت تمایل به ما ایمیل بزنید.