راهنمای هدایای تعطیلات 2021: 15 هدیه ای که زندگی روزمره را ارتقا می دهد

مجموعه راهنمای هدایای تعطیلات ما امروز با گردآوری هدایای ما که زندگی روزمره را ارتقا می دهد ادامه دارد. این جمع بندی همه چیز در مورد گرفتن اقلامی است که هدیه گیرنده شما به طور منظم از آنها استفاده می کند و کمی سطح آن را افزایش می دهد. آنها اقلامی هستند که مردم ممکن است همیشه به راحتی برای خودشان نخرند، اما می‌خرند عشق برای دریافت هدیه و حتی اگر این ایده‌های هدیه کمی بالاتر هستند، هنوز طیف گسترده‌ای از گزینه‌های قیمتی (از 15 دلار شروع می‌شود) برای تناسب با مجموعه‌ای از بودجه‌ها وجود دارد. این سرگرم‌کننده‌ترین راهنمای جمع‌آوری شده است، و امیدوارم که مرور آن برای شما به همان اندازه لذت بخش باشد!

ما این هفته یک راهنمای دیگر از طرف شریک حمایت شده ای داریم که دوستش دارم. سپس از راهنماهای کادو فاصله می گیریم تا اوایل ماه آینده، زمانی که من ایده هایی را برای هدایای لحظه آخری به اشتراک بگذارم، همراه با جمع بندی سالانه چیزهای مورد علاقه ام در کل سال. شما می توانید همه راهنماهای ما را که برای نیازهای آینده خود در زمینه هدیه در اینجا ذخیره شده اند، بیابید! از اینکه امسال با ما مرور و خرید کردید سپاسگزاریم! واقعاً قابل قدردانی است.


اوه پسر، این روغن زیتون. این ماده اصلی من برای اضافه کردن طعم اضافی به هر تعداد از غذاهای اخیر بوده است. آن را روی نان تست قرار دهید، آن را روی رشته فرنگی قرار دهید، آن را روی سالاد قرار دهید، آن را روی غذاهای باقیمانده از انواع مختلف قرار دهید – هر هدیه دهنده ای در لیست شما این را دوست دارد.

به اوج برگرد


من سالها آلکس میل را دوست داشتم (این ژاکت کش باف پشمی Fair Isle و ژاکت ژاکت دنج دو مورد علاقه اخیر هستند!). این برند دارای قطعاتی با طراحی زیبا و با کیفیت است که می‌توان آن‌ها را برای سال‌های آینده پوشید. من این ایده را دوست دارم که این دانه ترمه را به عنوان یک محصول اصلی در فصل زمستان هدیه کنم. امتیاز: در دوازده رنگ بسیار زیبا می آید!

به اوج برگرد


این دفترچه یادداشت رنگی در هفت ترکیب رنگی ارائه می شود و یک هدیه دوست داشتنی برای کسانی است که دوست دارند یادداشت های روزانه خود را در یک مکان یادداشت کنند یا یادداشت کنند.

به اوج برگرد


هر آشپز خانه (یا نانوایی!) نیاز به یک پیش بند نزدیک دارد. این نارنجی سوخته فقط بلیط است. در صورتی که بیشتر حال و هوای هدیه دهنده شما باشد، به رنگ سبز خزه ای نیز می آید!

به اوج برگرد


خواه حمل مواد غذایی، حمل و نقل شانس و انتها برای بچه‌هایتان، یا بسته‌بندی وسایل اضافی برای تعطیلات آخر هفته، مواقع بی‌شماری وجود دارد که یک گیره خوب به کارتان می‌آید. این کت و شلوار Sézane با طراحی زیبا را هدیه دهید و هدیه شما می تواند هر دو راحتی را داشته باشد و سبک.

به اوج برگرد


این طرح یکپارچهسازی با سیستمعامل شمع – تصویر سوپ معروف کمپبل اثر اندی وارهول – افزودنی مناسب برای قفسه، میز یا میز خواب هر کسی خواهد بود.

به اوج برگرد


یک کتاب میز قهوه خوب همیشه یک هدیه فوق‌العاده سرگرم‌کننده می‌سازد، و این کتاب مخصوصاً مملو از 100 روایت از زنان استثنایی از سراسر جهان است.

به اوج برگرد


من از طرفداران پر و پا قرص این رژ لب از ILA برای لایه برداری و مرطوب کردن لب های خشک هستم. هدیه دهنده شما نیز مطمئناً آن را دوست خواهد داشت!

به اوج برگرد


در حالی که این هدیه مطمئناً در طرف پرهزینه‌تر است، اما می‌تواند یک افزودنی خیره‌کننده و مفید برای آشپزخانه هر آشپز خانه پرشوری باشد. این قطعات چدنی در تعدادی رنگ و اندازه های مختلف نیز وجود دارند!

به اوج برگرد


هوای خشک و سرد زمستانی هر سال تعداد زیادی روی دستان من ایجاد می کند و کرم دست خوب ضروری است. این یکی از Nécessaire بدون عطر است و چنین هدیه ای لذت بخش خواهد بود!

به اوج برگرد


آه چقدر دوست دارم با این پتوی زیبا و دنج سبز زمردی در کنار آتش در آغوش بگیرم.

به اوج برگرد


سازنده محتوای ما، گرتا، صاحب این نگهدارنده ماسک است و آن را دوست دارد! اگر قرار است هر روز از ماسک استفاده کنید، چرا آن را به سبک (و با احتمال کمتر از دست دادن آن) انجام ندهید؟ همچنین برای هر هدیه‌ای که دوستش خنثی است، به رنگ قهوه‌ای مایل به زرد عرضه می‌شود.

به اوج برگرد


کشیدن حمام در یک روز سرد زمستانی نهایت تجمل است و هر کسی می تواند با وسایل حمام مانند این Fresh حمام خود را لوکس تر کند.

به اوج برگرد


آیا هدیه دهنده شما به دنبال هدیه ای برای خواب شبانه بهتر است؟ این ماسک خواب ابریشمی ممکن است همان چیزی باشد که آنها می خواستند.

به اوج برگرد


این دستمال‌های کوکتل لبه گوش ماهی، مطمئناً زندگی روزمره را لذت‌بخش‌تر می‌کنند. (Psst: همان سبک دوست داشتنی در اندازه دستمال کاغذی استاندارد نیز موجود است!)

به اوج برگرد


یادداشت ویرایشگر: این مقاله حاوی پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین مالی عملیات کسب و کار استفاده می کند. سوالی دارید یا می خواهید در مورد نحوه استفاده از پیوندهای وابسته بیشتر بدانید؟ به ما ایمیل بزنید