گزینه های فروش روز کارگر (و نحوه فروش عمدی فروش)

با شروع تعطیلات آخر هفته روز کارگر ، تیم ما می خواست فروشهای مورد نظر خود را در چند روز آینده جمع آوری کند. قبل از اینکه به همه جزئیات فروش بپردازیم ، ابتدا یک یادداشت سریع در مورد خرید داشته باشید.

اگر نیازی ندارید یا می خواهید در این آخر هفته خریدی انجام دهید؟ لطفا! به هر طریقی! درست به این پست سر بزنید اما اگر به دنبال چیزی هستید-مبلمان خاص یا وسایل دکوراسیون ، چند مدل استایل اصلی که می دانید تمام پاییز و زمستان را به تن خواهید داشت ، یا برخی لوازم ضروری زیبایی که به ندرت در فروش هستند و به هر حال مرتباً خریداری می کنید. – این آخر هفته می تواند زمان مناسبی برای چسباندن این اقلام با تخفیف خوب باشد. به علاوه ، فروش ویژه روز کارگر به دلیل ارائه تخفیفات عالی در خریدهای بزرگتر خانه مانند لوازم خانگی و تشک معروف است ، بنابراین این نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

همچنین ممکن است فرایند امتحان شده و واقعی ساختن لیستی از چیزهایی را که در این چند هفته و ماه های گذشته به آن توجه داشته اید (یا اگر لیست فعلی خود را بیرون کشیدید!) پیشنهاد کنم ، بنابراین زمانی که زمان خرید فرا می رسد. چیزی ، بیشتر اوقات اقلامی است که به هر حال قصد خرید آن را داشتید. خریدهای عمدی را در ذهن داشته باشید و در این راه پشیمانی خریدار را نخواهید داشت.

بدون هیچ گونه بحث بیشتر ، بیایید وارد شویم.

PS من در این مقاله “چگونه با مقرون به صرفه خانه خود را بسازیم” در مورد این نکات بیشتر نوشتم ، در صورت تمایل به زمینه بیشتر.


01

مدرسه مدرسه


خانه مدرسه هیچ فروش عمومی برای روز کارگر ندارد ، اما آنها به خوانندگان W&D 15 درصد تخفیف تا 1 اکتبر با کد WDSECO15 ارائه می دهند. (Psst: این شامل پرده دوش است که اخیراً به حمام زرد اضافه کرده ایم!)


02

لولو و جورجیا


تا 7 سپتامبر 20٪ تخفیف خود را با کد LABORDAY20 دریافت کنید.


03

داخلی تعریف کنید


تا 7 سپتامبر 15 درصد تخفیف خرید خود را دریافت کنید ، مدیر تحریریه ما اخیراً بخش Gaby آنها را خریداری کرده است ، در صورتی که به دنبال مکانی برای شروع مرور هستید …


04

مادول


با کد CHEERS از 30٪ تخفیف برای سبک های فروش برخوردار شوید.


05

سامسونگ


تا 15 سپتامبر ، تا 30 درصد در یخچال و فریزر ، تا 30 درصد در ماشین لباسشویی و خشک کن ، تا 300 دلار در تلویزیون قاب Samsung و بیشتر صرفه جویی کنید. ما دو تلویزیون 32 اینچی Frame در خانه خود داریم و آنها را دوست داریم!


06

کورس


تا 7 سپتامبر ، 40٪ تخفیف در سطح سایت با Code LOVEKORRES صرفه جویی کنید. من این صورت خوابیده را برای اولین بار در دسامبر گذشته امتحان کردم و هنوز هم یکی از محصولات مورد علاقه من است!


07

ساحل غربی


تا 70٪ تخفیف برای مبلمان ، روشنایی ، فرش و موارد دیگر دریافت کنید.


08

مقاله


تا 6 سپتامبر تا 30 درصد تخفیف بگیرید.


09

One Kings Lane


صرفه جویی 20 درصدی در سایت ، با 10 درصد تخفیف اضافی برای سفارشات بالای 600 دلار با کد OKLTAKE10. صندلی گردان و مبل سبز ما در این فروش گنجانده شده است!


10

لیزا میگه خدا


صرفه جویی 15 درصدی در قطعات در سایه سایت! (من هنوز نمی توانم به اندازه کافی از سبد Sun Jellies که تابستان امسال از اینجا خریداری کرده ام ، استفاده کنم.)


11

وسایل آشپزخانه


برای مدت زمان محدودی پیشنهادات مربوط به لوازم اصلی اصلی را جستجو کنید.


12

شهروندی


Citizenry به ندرت فروش ارائه می دهد ، اما این آخر هفته آنها به همه مشترکان پیامک کد ویژه ای برای 10 off تخفیف تا 6 سپتامبر می دهند.


13

ضرب شده است


20٪ تخفیف برای سفارشات Baby + Kid + 150 دلار + و 15٪ تخفیف برای کلیه سفارشات Baby + Kid 75 دلار + با کد LABORDAY21.
20٪ تخفیف برای سفارشات عروسی+ 325 دلار+ و 15٪ تخفیف برای کلیه سفارشات عروسی با کد LABORDAYWED.
کلیه فروش ها تا 7 سپتامبر معتبر است.


14

انسان شناسی


20 درصد تخفیف برای سفارش مبلمان و دکوراسیون!


15

تافت و سوزن


تا 15٪ تخفیف در سطح سایت دریافت کنید. یک کلمه برای خردمندان: آنها تخت سگ هم دارند (وینی و مروارید آنها را از صمیم قلب تأیید می کنند).


16

سپورا


خرید زیبایی تا 50 off تخفیف PLUS ارسال رایگان برای همه سفارشات!


یادداشت ویراستار: این مقاله شامل پیوندهای وابسته است. Wit & Delight از پیوندهای وابسته به عنوان منبع درآمد برای تأمین بودجه عملیات کسب و کار استفاده می کند. س Haveالی دارید یا می خواهید درباره نحوه استفاده از پیوندهای وابسته بیشتر بدانید؟ به ما ایمیل بزنید